Els acomodadors de L'Auditori arriben a un acord i desconvoquen la vaga

Els treballadors del servei d'acomodació de L'Auditori es van reunir el passat dilluns 13 de juny amb L'Auditori i ArtLogic, que els van traslladar una proposta que va ser transmesa a l'assemblea de treballadors. L’Assamblea va considerar satisfetes les seves reivindicacions. D’acord amb el mandat de L’Assemblea, la Secció Sindical de SUT ha desconvocat la vaga el dimecres 15 de juny, deixant sense efecte les aturades previstes pels dies 16 i 17 de juny i 10 i 21 de juliol.

Els treballadors de Ciut'art mantenen les aturades previstes pels dies 16 i 23 de juny i 2 de juliol

Els treballadors de Ciut'art, en canvi, mantenen la convocatòria de vaga i realitzaran aturades demà dijous 16 de juny, coincidint amb la inauguració de l’exposició del MACBA, així com el 23 de juny i el 2 de juliol.  Els centres afectats són MACBA, Fundació Miró, CCCB, Museu del Disseny, Monestir de Pedralbes, Museu de les Cultures del Món, Museu Etnològic, Fundació Tàpies, Arxiu Històric de Barcelona, Museu de la Música. Això es deu a que la reunió que va mantenir el comitè de Vaga amb l’Empresa Ciut’art va ser totalment infructuosa i no s’hi van poder abordar solucions concretes a les reclamacions dels treballadors.

Aquestes decisions s’han pres a l’Assemblea de Treballadors celebrada de forma conjunta per part de les plantilles d’Artlogic i de Ciut’art per valorar els resultats de les respectives reunions.

Malgrat que es desconvoquin les aturades previstes al Servei d’Acomodació de L’Auditori, els treballadors d’aquest equipament han reafirmat en l’Assemblea que mantindran les mobilitzacions conjuntes en suport dels dies de protesta i de les aturades convocades per la Secció Sindical de SUT de Ciut’art.