Valoración de los 6 primeros días de huelga en UDON

(més abaix en català)

Valoración de los 6 primeros días de huelga en UDON

Los días 27, 28 y 29 de enero y 3, 4 y 5 de febrero de 2017 se ha mantenido la huelga declarada por la Sección Sindical de SUT en Udon Barcelona.

Pese a las presiones de la Empresa contra compañeros para que no sigan la huelga, pese a las mentiras difundidas por la Empresa, pese a los burdos montajes y provocaciones de algunos esquiroles recalcitrantes, el segundo fin de semana de huelga ha llegado a buen puerto. La solidaridad y el compañerismo se han impuesto y UDON Barcelona SL no ha podido facturar nada en sus locales de Barcelona este viernes, sábado y domingo. Seguiremos el viernes que viene.

Valoració dels 6 primers dies de vaga a UDON

Els dies 27, 28 i 29 de gener i 3, 4 i 5 de febrer de 2017 s'ha mantingut la vaga declarada per la Secció Sindical de SUT a Udon Barcelona.

Malgrat les pressions de l’Empresa contra companys per tal que no segueixin la vaga, malgrat les mentides difoses per l’Empresa, malgrat els muntatges barroers i provocacions d’alguns esquirols recalcitrants, el segon cap de setmana de vaga ha arribat a bon port. La solidaritat i el companyerisme s’han imposat i UDON Barcelona SL no ha pogut facturar res en els seus locals de Barcelona, aquest divendres, dissabte i diumenge. Seguirem el divendres vinent.