Imprimir

La vaga dels companys del Liceu i L'Auditori continua. En el concert d'ahir, 53è dia de vaga dels acomodadors de L'Auditori i 18è dels del Liceu, companys solidaris del SUT han desplegat una pancarta i han distribuit octavetes dins la sala del Gran Teatre. Podeu veure el vídeo aquí.
Mentrestant el nou Ajuntament de Barcelona, investit amb els vots de BeC, CUP, PSC i ERC, i últim responsable de L'Auditori i part implicada al Liceu, segueix sense respondre a les reitarades peticions del Comitè de Vaga per a que s'assegui a la negociació. La vaga continuarà tot el temps que calgui!

-----------------------------------------------------

La huelga de los compañeros del Liceu y L'Auditori continúa. En el concierto de ayer, 53º día de huelga de los acomodadores de L'Auditori y 18ª de los del Liceu, compañeros solidarios del SUT han desplegado una pancarta y han distribuido octavillas dentro de la sala del Gran Teatro. Podéis ver el vídeo aquí.
Mientrastanto el nuevo Ayuntamiento de Barcelona, investido con los votos de BeC, CUP, PSC y ERC, y último responsable de L'Auditori y parte implicada en el Liceu, sigue sin responder a las reitaradas peticiones del Comité de Huelga para que se siente en la negociación. La huelga continuará todo el tiempo que haga falta!