DESPRÉS DE TOTS AQUESTS ANYS FINALMENT OBREN EL METRO DE LA L10 SUD, PERÒ I ELS PASSOS DE VIANANTS?

Creuar des de la parada de ZAL/Riu Vell al Polígon Pratenc, a banda de ser una odissea, comporta un risc de lesió i fins i tot mort pels qui treballem allà, degut a l'absència de passos de vianants i l'estat dels vorals, més encara si plou. Per què a més del risc que vivim als llocs de treball hem d’arriscar la vida per arribar-hi?

Els mal anomenats "accidents de treball", que no paren de créxier, no són en realitat més que assassinats patronals. Un terrorisme patronal que comporta una sagnia per a la classe obrera completament silenciada pels mitjans de comunicació, i que no només passa al lloc de treball sinó també anant a que ens hi curteixin la pell. La seguretat en el desplaçament és tan important com en el lloc de treball, i la patronal i el seu estat són els únics responsables de la inseguretat que patim.

Des del Sindicat SUT ja hem tingut diverses reunions amb l'AMB, l'Ajuntament del Prat i el Departament de Territori i Sostenibilitat, i sempre s’han tirat la pilota els uns als altres sense fer absolutament res. Les estacions s'han obert finalment (per fi) però no s'han habilitat passos de vianants, ni parades de bus addicionals per poder accedir sense risc d'atropellament al Polígon Pratenc i altres parts del ZAL i del ZAL-2.

L'obertura de les parades ha comportat un augment de vianants i les administracions no es posaran les piles fins que realment atropellin algú. Per això cal exigir la instal·lació de passos de vianants i la millora del camí de vianants d'accés al Polígon Pratenc.

MANIFESTACIÓ DE DENÚNCIA PER LA FALTA DE PASSOS I VIES PER A VIANANTS

Estació ZAL/Riu Vell (L-10 Sud)

29 de novembre de 2021 a les 14h

PER NO HAVER DE JUGAR-NOS LA VIDA PER ARRIBAR A LA FEINA!

DINS I FORA DE LA FEINA: ORGANITZEM-NOS EN EL SINDICAT DE CLASSE!

-----------------------------------------------------

DESPUÉS DE TODOS ESTOS AÑOS FINALMENTE ABREN EL METRO DE LA L10 SUD, PERO ¿Y LOS PASOS DE PEATONES?

Cruzar desde la parada de ZAL/Riu Vell al Polígono Pratense, aparte de una odisea, conlleva un riesgo de lesión e incluso muerte para quienes trabajamos allí, ante la ausencia de pasos de peatones y el estado de los arcenes, más todavía si llueve. ¿Por qué además del riesgo que vivimos en los puestos de trabajo tenemos que arriesgar la vida para llegar al tajo?

Los mal llamados "accidentes de trabajo", que no paran de crecer, no son en realidad más que asesinatos patronales. Un terrorismo patronal que conlleva una sangría constante para la clase obrera completamente silenciada por los medios de comunicación, y que no solo ocurre en el lugar de trabajo sino también yendo allí a que nos curtan la piel. La seguridad en el desplazamiento es tan importante como en el puesto de trabajo, y la patronal y su estado son los únicos responsables de la inseguridad que sufrimos.

Desde el Sindicato SUT hemos tenido varias reuniones con el AMB, el Ayuntamiento del Prat, y el Departament de Territori i Sostenibilitat, y siempre se han tirado la pelota unos a otros sin hacer absolutamente nada. Las estaciones se han abierto finalmente (por fin) pero no se han habilitado pasos de peatones, ni paradas de bus adicionales para acceder sin riesgo de atropello al Polígono Pratense y otras partes del ZAL y del ZAL2.

La apertura de las paradas ha conllevado un aumento de peatones y las administraciones no se pondrán las pilas hasta que realmente atropellen a alguien. Por ello debemos exigir la instalación de pasos de peatones y carriles bici y la mejora del camino peatonal de acceso al Polígono Pratense.

MANIFESTACIÓN DE DENUNCIA POR LA FALTA DE PASOS Y VÍAS PARA PEATONES

Estación ZAL/Riu Vell (L-10 Sud)

29 de noviembre de 2021 a las 14h

¡PARA NO TENER QUE JUGARNOS LA VIDA PARA LLEGAR AL TRABAJO!

DENTRO Y FUERA DEL TRABAJO: ¡ORGANICÉMONOS EN EL SINDICATO DE CLASE!